چگونه بدون رژیم های سخت وزن کم کنیم؟

۱۴۰۰/۱۰/۳۰

یک متخصص تغذیه استرالیایی توصیه های خود را در مورد رژیم غذایی و ورزش برای کاهش پایدار چربی در سال 2022 ارائه کرد. مگ بورک، مربی تناسب اندام سیدنی در پستی در اینستاگرام گفت که زمان خداحافظی با رژیم های کلیشه ای فرا رسیده است و افزود: "اغلب زیاده روی می شود." مردم مسیر را پیچیده می کنند. برای دستیابی به اهدافشان، نیازی به انجام کار جدی ندارید. فقط مطمئن شوید که هر روز به اصول اولیه پایبند هستید."

مگ با پیشنهاد اینکه برای مقدار آبی که باید هر روز بنوشید هدفی تعیین کنید و مطمئن شوید که به آن می‌رسید شروع می‌کند. "هیدراته ماندن برای کاهش وزن، سلامت کلی، حفظ انرژی، بهبود عملکرد، مبارزه با گرسنگی، محافظت از پوست ضروری است. هضم غذا و بسیاری از اهداف سالم دیگر."

مگ توصیه کرد که برای کاهش وزن، روی پروتئین ها تمرکز کنید و از تمام غذاهایی که از آن لذت می برید خودداری نکنید و روی گنجاندن پروتئین ها در رژیم غذایی خود در حد اعتدال و تامین کالری کافی بدن خود تمرکز کنید.

مگ گفت که خواب اغلب نادیده گرفته می شود، اما برای بهبود سطح انرژی و عملکرد در باشگاه حیاتی است و وزنه زدن را به عنوان بهترین ورزش برای کاهش وزن، یافتن یک الگوی تمرینی مورد علاقه و پایبندی به جلسات هفتگی توصیه می کند.

مگ گفت که او هدفی «غیرقابل مذاکره» تعیین می‌کند و هر روز آن را تشویق می‌کند و توصیه می‌کند برای نظارت بر پیشرفت به عدد روی ترازو تکیه نکنید، بلکه عکس بگیرید و اندازه‌گیری کنید، کربوهیدرات یا شکر را حذف نکنید و تمرینات قدرتی انجام دهید.

به گزارش دیلی میل بریتانیا، او همچنین توضیح داد که برای از دست دادن چربی باید کمبود کالری داشته باشید، هیچ غذایی وجود ندارد که چربی سوزی کند و در مورد تمرینات کاردیو برای کاهش چربی اغراق شده است.
..